úterý 24. února 2009

Někdo se klouže a někdo opaluje :-)

Zatím co Osin zamířil v sobotu na tréninkový kemp do teplých krajů (Portugalsko), Zdenča se začlenila do týmu pořadatelů lyžařského závodu SKI Adventure. Zima na Vysočině se konečně po letech umoudřila a v týdnu napadlo tolik sněhu, že rolba mohla projet i netradiční trasy směrem na Jimramov. Sníh padal i během nedělního pětihodinového závodu, ale účastníkům to evidentně příliš nevadilo a houževnatě bojovali se sběrem kontrol, mázou, únavou a zastávkami v oblíbených hospůdkách. Vět typu "to druhé pivo jsem si už na Rokytně neměl dávat, takhle jsem nestihl limit" (Tonda Věžník) bylo v cíli slyšet plno. I přes nasazení v pořadatelském týmu jsem se taky stihla nad Jimramov sklouznout, tak to bylo fajn. Osin mezitím točil mapou mezi korkovými duby u Evory a bojoval s přehřátím od sluníčka :-).

1 Vzkaz:

Anonymní said...

Zdenčo, moc krásná fotka. Byl jsem v sobotu na běžkách okolo Oder, bylo to super.
Když vidím tu fotku z Vysočiny jsem ready ihned na běžkách vyrazit.

JKS