neděle 8. března 2009

Ples + stužka = maturant :-)

Zatímco Osin opět odjel na jih (tentokráte do Slovinska k Mariboru tvořit mapu), neodolala jsem nabídce kulturního vyžití na plese v Olomouci. A ples to nebyl ledajaký - synovec Michal (letošní posila Tesly!) na něm zodpovědně přijímal maturantskou stužku.
Program plesu byl zajímavý - každá třída se nejprve předvedla secvičeným vystoupením, načež následovalo stužkování. Musím uznat, že po rádoby tanečních hopsáních tříd 4.A (jazykovka - 1 kluk) a 4.B (humanita - 2 kluci) bylo vystoupení Mišifkovy 4.D (matfyz, kluci:holky=70:30) vítaným odlehčením. Nástup se svítícími obušky, Mišifkovo žonglování a na závěr krátký film trefně nazvaný "Mission impossible" byly opravdu originální. Po slavnostním ceremoniálu následovala klasická plesová zábava proložená vystoupeními nejrůznějších tanečních skupin, vesměs složených ze studentů Slovanského gymnázia. Největším kulturním šokem ale byl pětiminutový pobyt švagra Přemy na parketu! Fakt, nekecám (pro Lucku:-)). Bohužel se nám to se Zuzou nepodařilo zdokumentovat :-(, tak nám musíte věřit...
Jiné dokumentační materiály najdete zde, akorát jejich ostrost je úměrná atmosféře :-).

1 Vzkaz:

Anonymní said...

Zdárek, článeček jsem přečetla (nebýt Vašeho blogu, jsem o kus pozadu) a dost dobrý. ;-) Heh, až nebudete mít uspokojení s nastávající práce, můžete se vy dva (Zdeni, Osi) věnovat psaním článků. ;-) Jde vám to dobře i ta čeština je pěkná.

Foto je krapet surrealistické, ale já surrealismus mám ráda. :-D Takže v tomhle trefa do černého. ;-)

A co se týče toho Přemyslovic pobytu na parketu... Ehm... Tak já nevím, jestli mě nešálil zrak, když jsem si to přečetla. Ostatně, u PO I. by tomu člověk i věřil, ale mně by na parket nedostal nikdo, leda násilím. ;-)

Lucka (HRAnice)